روژ دیزاین

در این وبلاگ مطالبی مانند: طراحی سایت، بهینه سازی سایت و مانند این بحث خواهد شد.

روژ دیزاین

در این وبلاگ مطالبی مانند: طراحی سایت، بهینه سازی سایت و مانند این بحث خواهد شد.

پنج افزونه jQuerry


jQuery موجب سرعت بخشیدن و آسان تر کردن طراحی سایت شده است. با معرفی چند پلاگین jQuery، می خواهیم موجب ذخیره ی وقت و انرژی تان شویم:


1. nanoGALLERY

این افزونه باعث سرعت بخشیدن به گالری شما خواهد شد و همچنین ریسپانسیو و سریع در مقایسه با پلاگین های دیگر میباشد.


2. MixItUp


این افزونه از ترکیب CSS3 و jQuery به وجود آمده و برای مرتبسازی به سایت کمک می کند و همچنین به شما امکان مرتب سازی محتوا با انیمیشن های زیبا را خواهد داد. این ابزار به خصوص، برای وبلاگ ها، معرفی شرکت یا مغازه های الکترونیکی مناسب است.


3. Windows


این ابزار برای ساختن سایت هایی که دارای اسکرول تمام صفحه هستند امکانات جالبی را داراست.


4. Unslider


این افزونه کوچک فقط تصاویر را عوض می کند اما بسیار سریع، سبک از نظر اندازه و بسیار ریسپانسیو است.


5. ClassySocial


این افزونه کلمه share در شبکه های اجتماعی را با حرکات مختلف، در زمان کلیک، به کاربر نشان میدهد.



نشان دادن تجارت خود در طراحی سایت


امروزه طراحی سایت هایی می بینیم که بسیار زیبا هستند و همچنین مطالب خواندنی در آن ها وجود دارد. اما به محض ورود به سایت نمی توانیم هدف طراحی و ساخت سایتشان را بفهمیم. معرفی سایت و اینکه چه کالا یا اینکه چه لوازمی می فروشید بسیار اهمیت دارد زیرا موجب افزایش بازدید و همچنین مشخص شدن هدف شما و شرکتتان برای خوانندگان خواهد شد.

برای معرفی خود می توانید یک ویدیو در قسمت صفحه اصلی سایت خود اضافه کنید. در قسمت درباره ما، می توانید اطلاعات در مورد شرکت، آدرس و تلفن تماس خود را قرار دهید. همچنین اگر شرکت شما دارای چندین کارمند یا پست می باشد می توانید نام آن ها و عکسشان و همچنین سمتشان را مشخص کنید.

این کار هم برای کارمندان خود و برای خوانندگان تاثیر به سزایی دارد.

سه راه موفق برای مدیریت پروژه های طراحی سایت


اکثر طراحان بیشتر از یک پروژه برای انجام بر نمیدارند. اما بعضی از آن ها بسیار در انجام دادن و نشان دادن به مشتری موفق تر می باشند. حال به شما سه روش معرفی می کنیم که بتوانید چندین پروژه طراحی سایت با هم داشته باشید:


1. پروژه های خود را شناسایی کنید.

باید تعداد پروژه ها و زمان تحویل آن ها را شناسایی کنید. می توانید با کمک خودکار لیست پروژه هایی که برای انجام دارید را در کاغذ نوشته و برنامه خود را تنظیم کنید. همچنین می توانید این لیست را در قالب docx و pdf ذخیره کنید.


2. یک چک لیست تهیه کنید

باید هدف کاری که می خواهید انجام دهید مشخص کنید. حال می تواند هدفتان طراحی یک وب سایت باشد یا برنامه نویسی آن. با داشتن هدف کار، باید قدم به قدم آن را به صورت یک چکلیست در آورید.


3. برای هر مورد از کار ها یک زمان تقریبی قرار دهید

به چکلیست خود نگاه کنید. ببینید هر کدام از موارد چه مقدار وقت نیاز دارد. سعی کنید هر کدام از آن موارد را سر وقت یا حتی زود تر از وقت تمام کنید.

نتیجه

شکست همیشه اتفاق می افتد. در بیشتر زمان ها نمی توانید کاری برای وقوع آن انجام دهید. اما می توانید با رعایت سه نکته بالا کمی تعداد این رویداد را کاهش دهید.

3 ابزار بسیار کاربردی برای طراحان سایت


یک طراحی سایت خوب با کمک ابزار های مناسب بسیار سریع تر انجام می شود. در این مقاله، ابزار هایی برای رساندن هدف خود به واقعیت به شما معرفی خواهیم کرد:


1. Adobe Creative Cloud

می دانیم که فوتوشاپ و ایلاسترایتور، دو ابزار بسیار کارامد برای طراحی سایت می باشند. حال creative cloud دارای این دو ابزار کارامد یک جا در خود می باشد. استفاده از این ابزار یک نیاز برای طراحان به شمار می آید.


2. 0to255

کارایی این ابزار، پیدا کردن مجموعه ی هماهنگ از رنگ ها می باشد. همچنین برای هایلایت ها بسیار ابزار مناسبی خواهد بود.


3. Google Fonts

این ابزار لیستی از فونت ها را در خود جای داده که می توانید رایگان آن ها را دانلود کنید.

حال شما از سه ابزار که برای طراحی وب سایت از آن ها استفاده می شود را دارید. در مقاله ی آینده 4 ابزار دیگر را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین برای سرعت اطلاع رسانی بیشتر، می توانید ابزار های مناسب را که می شناسید در قسمت نظرخواهی معرفی کنید.

3 راه منحصر به فرد کردن طراحی سایت خود (قسمت دوم)


در قسمت اول این مقاله، 3 مورد از منحصر به فرد کردن طراحی سایت را برای شما شرح دادیم. حال به 3 نکته دیگر در این رابطه خواهیم پرداخت.


1. استفاده از نشانه های شناخته شده

با قرار دادن نشانه ای از محل زندگیتان در سایت می توانید نشان دهید از چه کشوری هستید. هر کس که به این سایت نگاه کند، می فهمد که اهل چه شهر یا کشوری هستید و به آن افتخار می کنید.


2. نشان دادن مردم محلی

بعضی از طراحان سایت هنگام گذاشتن تصویر صورت، فراموش می کنند که به چه افرادی محصولاتشان را می فروشند. مثال های زیادی وجود دارد که برند های ساخته شده در آسیا معمولا از افراد خارجی استفاده می کنند. در بعضی مواقع برای شرکت هایی مانند گوگل و سامسونگ، به دلیل عرضه محصولشان در اکثر نقاط جهان، مجبور به نشان دادن اقشار مختلف می باشند. اما اگر محصولتان منحصر به یک کشور می باشد، بهتر است از تصاویر محلی استفاده کنید.


3. نشان دادن خود در نقشه

اگر می خواهید کاربرانتان بدانند که اهل چه کشوری هستید، یک راه آسان نشان دادن محل خود در نقشه می باشد. با این کار موجب بالا رفتن طرفدارانتان در سایت و همچنین میزان فروش محصولتان در آن کشور خواهید شد.


حال که این نکات را دانستید، می توانید با انجام خلاقیت های هوشمندانه فرهنگ خود را با برندتان هماهنگ کنید. اگر راه های خلاقانه تری در طراحی سایت در این زمینه دارید، در قسمت نظرخواهی برای ما ارسال کنید.