روژ دیزاین

در این وبلاگ مطالبی مانند: طراحی سایت، بهینه سازی سایت و مانند این بحث خواهد شد.

روژ دیزاین

در این وبلاگ مطالبی مانند: طراحی سایت، بهینه سازی سایت و مانند این بحث خواهد شد.

3 راه منحصر به فرد کردن طراحی سایت خود (قسمت دوم)


در قسمت اول این مقاله، 3 مورد از منحصر به فرد کردن طراحی سایت را برای شما شرح دادیم. حال به 3 نکته دیگر در این رابطه خواهیم پرداخت.


1. استفاده از نشانه های شناخته شده

با قرار دادن نشانه ای از محل زندگیتان در سایت می توانید نشان دهید از چه کشوری هستید. هر کس که به این سایت نگاه کند، می فهمد که اهل چه شهر یا کشوری هستید و به آن افتخار می کنید.


2. نشان دادن مردم محلی

بعضی از طراحان سایت هنگام گذاشتن تصویر صورت، فراموش می کنند که به چه افرادی محصولاتشان را می فروشند. مثال های زیادی وجود دارد که برند های ساخته شده در آسیا معمولا از افراد خارجی استفاده می کنند. در بعضی مواقع برای شرکت هایی مانند گوگل و سامسونگ، به دلیل عرضه محصولشان در اکثر نقاط جهان، مجبور به نشان دادن اقشار مختلف می باشند. اما اگر محصولتان منحصر به یک کشور می باشد، بهتر است از تصاویر محلی استفاده کنید.


3. نشان دادن خود در نقشه

اگر می خواهید کاربرانتان بدانند که اهل چه کشوری هستید، یک راه آسان نشان دادن محل خود در نقشه می باشد. با این کار موجب بالا رفتن طرفدارانتان در سایت و همچنین میزان فروش محصولتان در آن کشور خواهید شد.


حال که این نکات را دانستید، می توانید با انجام خلاقیت های هوشمندانه فرهنگ خود را با برندتان هماهنگ کنید. اگر راه های خلاقانه تری در طراحی سایت در این زمینه دارید، در قسمت نظرخواهی برای ما ارسال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.