روژ دیزاین

در این وبلاگ مطالبی مانند: طراحی سایت، بهینه سازی سایت و مانند این بحث خواهد شد.

روژ دیزاین

در این وبلاگ مطالبی مانند: طراحی سایت، بهینه سازی سایت و مانند این بحث خواهد شد.

پنج راهکار برای افزایش سرعت فوتوشاپ

در اینجا لیستی از پنج روش خلاق و کارامد برای شما تهیه کردیم که به طراحی سایت شما سرعت می بخشد:


1. Photoshop CC را در مد 64 بیت باز کنید.

در استفاده از Photoshop CC، دو گزینه وجود دارد: اولیش Photoshop CC64 بیت و دومی photoshop CC32 بیت میباشد. پس بسته به نوع کامپیوتر، برنامه را انتخاب کنید تا سرعت آن را بیشتر کنید.


2. کامپیوتر خود را مرتب کنید.

برای به سرعت اجرا شدن Photoshop، سیستم خود را دیفرگ کنید و مطمئن شوید که به اندازه کافی رم خالی داشته باشید. برای این کار از ابزار های مربوطه نیز می توانید استفاده کنید.


3. از تبلت استفاده کنید.

موس کامپیوتر و ترکپد ابزار های کارامدی برای سرعت بخشیدن به Photoshop نیستند. با استفاده از تبلت می بینید که چه تاثیری بر سرعت استفاده از این برنامه خواهید داشت.


4. از محیط کاری خود در Photoshop استفاده کنید

این برنامه به شما امکان انتخاب بین چندین محیط کاری را می دهد. همچنین می توانید خودتان محیط کاری برای خود بسازید. برای این کار به window>workspaces بروید در سمت چپ چند محیط کاری از پیش تعیین شده میبینید. اگر بخواهید محیط کاری خود را تعریف کنید روی new work space کلیک کنید.


5. از کلید های میانبر مخصوص به خود استفاده کنید

استفاده از کلید های میانبر یکی از سریع ترین کار ها در این برنامه می باشد. برای ساختن کلید میانبر، به منوی windows>keyboard shortcuts and menues بروید.


همانطور که میبینید راه های بسیار برای بالا بردن سرعت طراحی با Photoshop وجود دارد با ترکیب چند عمل مختلف، می توانید به کارهایتان در این برنامه سرعت ببخشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.